©2016 Dorpsvereniging Elspeet

Volg ons op:

Vraag ze nu aan: de laatste waardebonnen voor buurtfeesten

Organiseer jij binnenkort een buurtfeest? Vraag dan snel een waardebon ter waarde van € 150,00 aan. Je kunt de waardebon inleveren voor o.a. een partytent, springkussen of statafel. Op die manier maak je het buurtfeest nóg leuker en gezelliger. We hebben op het moment van schrijven nog drie waardebonnen beschikbaar, wacht dus niet te lang en trommel je buurt op voor een leuk feest.

Eind 2018 hebben wij bij gemeente Nunspeet een aanvraag ingediend om budget te krijgen voor de ondersteuning van buurtfeesten en buurtbarbecues. Met dit initiatief willen we de saamhorigheid in ons dorp nog verder te versterken. De gemeente was ook enthousiast over dit idee. Ze waren zelfs zo enthousiast dat ze het plan ook hebben uitgewerkt voor Nunspeet, Hulshorst en Vierhouten.

We hebben de afgelopen weken al diverse aanvragen gehad, maar er zijn nog enkele waardebonnen beschikbaar. Maar wacht niet te lang. Niet alleen zijn de bonnen bijna op, ook moet het feest vóór 1 oktober 2019 plaatsvinden. Benader dus snel zo veel mogelijk buren, plan een feest en vraag de bon bij ons aan. Dit kan via Marianne Hoogvliet, info@dorpsvereniging-elspeet.nl. Na goedkeuring van de aanvraag kan de bon opgehaald worden op Spoekeboompje 4 in Elspeet. Als alle beschikbare bonnen zijn afgehaald, eindigt deze actie.

De waardebonnen kunnen alleen worden ingewisseld voor bijvoorbeeld partytenten, springkussens, statafels en Oudhollandse spelen, en dus niet voor eten en drinken. Er is een samenwerking aangegaan met PDR Verhuur Elspeet. Zij helpen je verder met de bonnen en kunnen adviseren over de besteding daarvan. PDR Verhuur Elspeet is te vinden op Stakenbergweg 149, 06-41152863 en www.pdrverhuur.nl

Enkele voorwaarden

• De waardebon kan alleen aangevraagd worden door particulieren, en ten goede komen aan particuliere buurtfeesten.

• De waardebon is geldig van 1 augustus 2019 t/m 31 oktober 2019

• De waardebon is alleen in te wisselen voor bijvoorbeeld partytenten, springkussens, statafels en Oudhollandse spelen voor een maximumbedrag van € 150,-

• De waardebon is niet in te wisselen voor eten en/of drinken. De kosten van eten en drinken zijn voor eigen rekening van de deelnemers aan het buurtfeest

• De bon heeft een maximumwaarde van € 150,-. Huurt u materialen voor een lager bedrag dan € 150,- dan kunt u voor het niet-bestede bedrag niet later opnieuw materialen huren, dan wel dit in contanten verzilveren. Het resterende bedrag vervalt dus

• Huurt u materialen voor meer dan € 150,- dan zijn de kosten die het bedrag van € 150,- overstijgen voor rekening van de aanvrager van de waardebon

• De organisator van het buurtfeest regelt zelf de materialen en wisselt de waardebon in bij de desbetreffende verhuurder

• Besluit u om welke reden dan ook de waardebon niet te gebruiken, dan verzoeken wij u deze zo snel mogelijk terug te geven aan Marianne Hoogvliet.

• Er wordt per aanvraag voor een buurtfeest in een straat/buurt maximaal één waardebon verstrekt

• De aanvraag wordt akkoord bevonden, tenzij er al een waardebon voor een buurtfeest in de directe omgeving is aangevraagd

• Dorpsvereniging Elspeet draagt op geen enkele wijze verantwoordelijkheid voor het buurtfeest en de gehuurde materialen

• Doe tijdig een melding van een buurtfeest (verplicht) bij de gemeente Nunspeet